Αυτή την εβδομάδα στους κινηματογράφους (γράφει η Ζωή Κακοτρίχη, 15.11.2018)

Αυτή την εβδομάδα στους κινηματογράφους…

γράφει η Ζωή Κακοτρίχη, 15.11.2018
μπλογκ στο «Ζω Φωκίδα!»: Σινεφίλ

Μικρός ο αριθμός των ταινιών που κάνουν πρεμιέρα αυτήν την εβδομάδα στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες. Ανάμεσά τους συναντάμε το δεύτερο μέρος των πρίκουελ του Χάρι Πότερ γραμμένο από την Τζ. Κ. Ρόουλινγκ, έναν ύμνο στη διαφορετικότητα και στη σημασία της διεκδίκησης ταυτότητας με κάθε τρόπο, μία σπουδαία ταινία από την Παραγουάη, μία ταινία για τη γυναίκα που βρίσκεται πίσω από τη συγγραφή ενός βιβλίου που στιγμάτισε την παγκόσμια λογοτεχνία, μία αναδρομή της σπουδαίας καριέρας της Λένας Πλάτωνος και μια ελληνική κωμωδία με επίκεντρο μια βραχονησίδα στο Αιγαίο.

Φανταστικά Ζώα: Τα Εγκλήματα του Γκρίντελβαλντ (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald)
του Ντέιβιντ Γιέιτς

Στο τέλος της πρώτης ταινίας, ο ισχυρός σκοτεινός μάγος Γκέλερτ Γκρίντελβαλντ με τη βοήθεια του Νιουτ Σκαμάντερ, συλλαμβάνεται από το MACUSA (το Κογκρέσο Μαγείας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής). Αλλά, τηρώντας την απειλή του, καταφέρνει να διαφύγει.

Στόχος του είναι να συγκεντρώσει γύρω του, όσους περισσότερους – ανυποψίαστους για την πραγματική του ατζέντα – συμμάχους μπορεί, ώστε να θέσει σ ΄εφαρμογή το σχέδιό του: ν’ αναθρέψει καθαρόαιμους μάγους για να καταδυναστεύουν όλα τα άμαγα πλάσματα.

Σε μια προσπάθεια ν’ ανατρέψει τα σχέδια του Γκρίντελβαλντ, ο Άλμπους Ντάμπλντορ καλεί τον πρώην μαθητή του Νιουτ Σκαμάντερ, που δέχεται να τον βοηθήσει, αγνοώντας τους κινδύνους που βρίσκονται μπροστά τους.

Πολύ γρήγορα οι μάσκες θα πέσουν και οι διαχωριστικές γραμμές θα τεθούν, καθώς δοκιμάζεται η αγάπη και η αφοσίωση, ακόμη και ανάμεσα στους πιο κοντινούς φίλους ή στα μέλη της ίδιας οικογένειας, σ’ έναν κόσμο μαγείας που διχάζεται όλο και περισσότερο.

Αφήνοντας πίσω τη Νέα Υόρκη και την φιλμ νουάρ ατμόσφαιρά της, η Ρόουλινγκ μας ταξιδεύει αυτή τη φορά στην Ευρώπη, και πιο συγκεκριμένα στο Παρίσι στα τέλη της δεκαετίας του ‘20. Ένα Παρίσι που προσπαθεί να βρει τον δρόμο του μετά το τέλος του πολέμου, με πιο σκοτεινή διάθεση, αλλά εξίσου μαγικό και γοητευτικό. Ο κόσμος των μάγων του Παρισιού μοιάζει σαν να είναι βγαλμένος από τις σελίδες ενός γοτθικού παραμυθιού, με καρναβάλια γεμάτα «φρικιά», υγρά ημιφωτισμένα σοκάκια και απόκοσμα νεκροταφεία.

Η φαντασία της Ρόουλινγκ παίρνει σάρκα και οστά με την εξαιρετική δουλειά στο CGI, μετατρέποντας τα πλάσματα των βιβλίων, έστω και για λίγο, στην κύρια ατραξιόν της ταινίας. Μια ταινίας που νιώθεις ότι προσπαθεί αρκετά για να ικανοποιήσει – ανάμεσα σε άλλα – και τις νοσταλγικές ορέξεις των φαν της σειράς, μεταφέροντας μας και στην Αγγλία, στο ομιχλώδες Λονδίνο αλλά και στο πολυαγαπημένο Χόγκουαρτς.

Τα «Φανταστικά Ζώα: Τα Εγκλήματα του Γκρίντελβαλντ» δεν είναι η μεγαλειώδης συνέχεια που περίμενες να είναι. Πατά ακόμα γερά στη γη και δεν απογειώνεται, αλλά τουλάχιστον θα ικανοποιήσει τη δίψα σου για λίγη περισσότερη μαγεία ακόμα μέχρι το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας.

Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Γιέιτς

Σενάριο: Τζ. Κ. Ρόουλινγκ

Πρωταγωνιστούν: Έντι Ρέντμεϊν (Όσκαρ Α’ ανδρικού ρόλου,  Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου σε δραματική ταινία & Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου για το «Η θεωρία των πάντων» το 2015, Αργυρή Άρκτος Εξαίρετης Καλλιτεχνικής συμβολής για το «Ο καθοδηγητής» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηαμτογράφου Βερολίνου το 2007), Κάθριν Γουότερστον, Νταν Φόγκλερ, Άλισον Σούντολ, Έζρα Μίλερ (Chopard Trophy – Male Revelation στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2012), Τζουντ Λο (Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου Β’ ανδρικού ρόλου για το «Ο Ταλαντούχος Κύριος Ρίπλεϊ» το 2000, Τιμητικό Σεζάρ το 2007, Fondazione Mimmo Rotella Award για το «The Young Pope» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 2016), Τζόνι Ντεπ (Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου σε μουσική ή κωμική ταινία για το «Sweeney Todd: Ο Φονικός Κουρέας της Οδού Φλιτ» το 2008, Τιμητικό Σεζάρ το 1999, Fondazione Mimmo Rotella Special Award στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 2015), Ζόε Κράβιτζ, Κάλουμ Τέρνερ, Κλαούντια Κιμ, Κάρμεν Εχόγκο

Διάρκεια: 134 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=OgUq_FdH_1Y

Κορίτσι (Girl)
του Λούκας Ντοντ

Η 15χρονη Λάρα είναι αποφασισμένη να γίνει επαγγελματίας μπαλαρίνα. Με την υποστήριξη του πατέρα της, ρίχνεται στην απόλυτη μάχη. Η αγανάκτηση και η ανυπομονησία της μεγαλώνουν καθώς συνειδητοποιεί ότι το σώμα της δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του κλασικού χορού – γιατί γεννήθηκε αγόρι.

Η ταινία εστιάζει στο πολύπλευρο θέμα και την ηρωίδα του με αδιαπραγμάτευτη ωριμότητα, ευαισθησία και ξεκάθαρη στόχευση στο τι θέλει να πει. Είναι εμφανές πως πρόκειται για ένα φιλμ που γυρίστηκε με πολλή στοργή και ψυχή, τέτοια που «γράφει» στην οθόνη δίχως ποτέ να καταφεύγει στην εύκολη συγκίνηση.

Δεν είναι μια ταινία queer στην αισθητική της, δεν έχει στοιχεία φανταστικού, υπερβολής, ακτιβισμού, βοερού δράματος. Είναι ένα φιλμ απόλυτα ρεαλιστικό. Η Λάρα βρίσκεται στο κέντρο μιας συμπαγούς ομάδας υποστήριξης, δεν είναι το διεμφυλικό κορίτσι που ταλαιπωρείται από τον περίγυρο. Ο πατέρας της είναι υπόδειγμα κατανόησης, οι γιατροί της και ο ψυχίατρός της την οδηγούν ήρεμα και προστατευμένα στη διαδικασία της αλλαγής φύλου, οι στιγμές bullying που υφίσταται είναι συγκριτικά ανώδυνες, η σχολή χορού όπου φοιτά αγκαλιάζουν την απόφασή της να εκπαιδευτεί ως χορεύτρια.

Παρόλ’ αυτά, η Λάρα μέσα της βράζει: γιατί, απλώς, είναι έφηβη κι ό,τι θέλει, το θέλει με πάθος και με την επιτακτική αίσθηση του κατεπείγοντος. Η σύγκρουση της Λάρα δεν τελείται με το περιβάλλον της, η σύγκρουση είναι μόνο μέσα της και την καίει κάθε λεπτό, όσο κι αν προσπαθεί να τη συγκρατήσει, με εφηβική αποστασιοποίηση, σιωπή, σα δοχείο υπό πίεση.

Στην πρώτη του ταινία, ο 26χρονος Βέλγος Λούκας Ντοντ παρουσιάζει κάτι που σε γενικές γραμμές χαρακτηρίζεται ως «ιστορία ενηλικίωσης», αλλά είναι τόσα περισσότερα από το χαρακτηρισμό που καλύπτει τις μισές ταινίες στην ιστορία του σινεμά. Μια ταινία με ώριμη αυτοσυγκράτηση, αλλά γεμάτη πάθος, μια ιστορία αντισυμβατική με την οποία ταυτίζεται ο καθένας, ένα φιλμ τόσο απλό και τόσο σύνθετο, όσο ακριβώς ο τίτλος του.

Σκηνοθεσία: Λούκας Ντοντ (Queer Palm, Golden Camera & FIPRESCI Prize για το «Κορίτσι» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2018)

Σενάριο: Λούκας Ντοντ, Άντζελο Τέιζσενς

Πρωταγωνιστούν: Βίκτορ Πόλστερ (Un Certain Regard – Best Actor     για το «Κορίτσι» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2018), Άριε Βολτχάλτερ, Όλιβερ Μπόνταρντ, Τέιμεν Γκόβαρτς, Κατελέιεν Ντάμεν, Βαλεντέιν Ντάνενς, Μαγκαλί Ελάλι

Διάρκεια: 109 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=AmUQxYi9oKM

Οι Κληρονόμοι (Las Herederas)
του Μαρσέλο Μαρτινέσι

Η Τσέλα και η Τσικίτα, δύο γυναίκες που προέρχονται από ευκατάστατες οικογένειες της Ασουνσιόν στην Παραγουάη, συμβιώνουν για πάνω από 30 χρόνια. Το τελευταίο διάστημα η οικονομική τους κατάσταση δεν είναι καλή κι αρχίζουν να πουλάνε κάποια από τα αντικείμενα που έχουν κληρονομήσει.

Όταν η Τσικίτα καταδικάζεται για απάτη λόγω των χρεών και φυλακίζεται, η Τσέλα αναγκάζεται να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα και καταλήγει να κάνει την οδηγό για μια παρέα ηλικιωμένων και πλούσιων κυριών. Η Τσέλα συνηθίζει σε ένα καινούριο τρόπο ζωής, κι όλα αλλάζουν όταν γνωρίζει την αρκετά νεότερή της Άντζι που της κεντρίζει το ενδιαφέρον και την ωθεί να βγει από το καβούκι της και να κάνει την προσωπική της επανάσταση.

Λίγες ταινίες έχουν ασχοληθεί μ’ αυτό το γυναικείο σύμπαν (οι άνδρες απουσιάζουν σχεδόν ολοκληρωτικά απ’ αυτό εδώ το φιλμ): των γυναικών γύρω στα εξήντα, χωρίς παιδιά να τις φροντίσουν, χωρίς την οικονομική ασφάλεια με την οποία μεγάλωσαν, εξαιτίας κρίσης και χρεών, που προσπαθούν να διατηρήσουν όχι μόνο τα καθημερινά τους έξοδα, αλλά και την αξιοπρέπειά τους. Στο κινηματογραφικό του ντεμπούτο, ο Μαρτσέλο Μαρτινέσι από την Παραγουάη, επιδεικνύει μια απρόσμενη διορατικότητα, μια ελεύθερη πρόσβαση στη γυναικεία ιδιοσυγκρασία, με τη συναισθηματική νοημοσύνη που καταρρίπτει τα στεγανά φύλου και ηλικίας.

«Το χειρότερο επακόλουθο ενός καθεστώτος το οποίο προφυλάσσει και ταυτόχρονα καταστέλλει είναι ότι δημιουργεί πολίτες που αδυνατούν να ξεφύγουν από αυτόν τον τρόπο ζωής. Η Παραγουάη είναι μία χώρα με τις μεγαλύτερες ανισότητες στον κόσμο, και οι γυναίκες αυτές ανήκουν σ’ αυτή την προστατευμένη ελίτ που έχει εξασφαλισμένη τροφή και στέγη. Όμως η ιστορία ξετυλίγεται από τη στιγμή που αρχίζουν να χάνουν τα κεκτημένα και δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες. Η κεντρική ηρωίδα δε θέλει να χάσει τις μικρές πολυτέλειες, όπως το ακριβό αυτοκίνητο ή την υπηρέτρια της ακόμα κι αν το αυτοκίνητο είναι παλιό και η υπηρέτρια άπειρη. Θα κάνει ό,τι μπορεί για να συνεχίσει να ζει με τις ανέσεις που είχε συνηθίσει. Όταν βρίσκει δουλειά και αρχίζει να βγάζει λεφτά, βιώνει κάτι πρωτόγνωρο: η επιθυμία ξυπνάει μέσα της και βλέπει να ανοίγεται ένας καινούριος δρόμος μπροστά της γεμάτος ευκαιρίες» αναφέρει ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος.

Σκηνοθεσία: Μαρσέλο Μαρτινέσι (Χρυσή Αθηνά Καλύτερης Ταινίας για το «Οι Κληρονόμοι» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθηνών το 2018, Αργυρή Άρκτος Alfred Bauer Κινηματογραφικής Πρωτοπορίας & Βραβείο FIPRESCI Διεθνούς Διαγωνιστικού για το «Οι Κληρονόμοι» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου το 2018, Venice Horizons Award – Best Short Film για το «La voz perdida» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 2016)

Σενάριο: Μαρσέλο Μαρτινέσι

Πρωταγωνιστούν: Άνα Μπρουν (Αργυρή Άρκτος Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας για το «Οι Κληρονόμοι» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου το 2018), Μαργκαρίτα Ιρούν, Άνα Ιβάνοβα, Νίλντα Γκονζάλες, Μαρία Μάρτινς, Αλίσια Γκέρα

Διάρκεια: 97 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=AZv0Hib-h4o

Μαίρη Σέλλεϋ (Mary Shelley)
της Χάιφαα αλ-Μανσούρ

200 χρόνια μετά την έκδοση του «Φρανκενστάιν», η «Μαίρη Σέλλεϋ» έρχεται για να μας συστήσει τη γυναίκα που βρίσκεται πίσω από τη συγγραφή του βιβλίου που στιγμάτισε την παγκόσμια λογοτεχνία.

Η ταινία σκιαγραφεί το ειδύλλιο ανάμεσα στον ποιητή Πέρσι Σέλλεϋ και τη 16χρονη Μαίρη Γουόλστονκραφτ Γκόντγουιν, που είχε που ως αποτέλεσμα τη συγγραφή της εμβληματικής γοτθικής νουβέλας από την Γκόντγουιν, σε μια εποχή κατά την οποία οι γυναίκες συγγραφείς δεν έχαιραν ιδιαίτερου κύρους.

Αν και όλοι γνωρίζουν το εμβληματικό τέρας που ακόμα και σήμερα μας κάνει να ανατριχιάζουμε, λίγοι είναι αυτοί που ξέρουν πως πίσω από τη δημιουργία του κρύβεται μια γυναίκα. Ο λόγος για τη Μαίρη Γουόλστονκραφτ Γκόντγουιν (αργότερα Μαίρη Σέλλεϋ), κόρη του Βρετανού πολιτικού φιλόσοφου και συγγραφέα Γουίλιαμ Γκόντγουιν και της φιλοσόφου και φεμινίστριας Μαίρη Γουόλστονκραφτ.

Αν και ορφανή από μητέρα, η Μαίρη είχε από νωρίς ενσωματώσει τις φεμινιστικές ιδέες τις μητέρας της στο σύστημα αξιών της κι έτσι στα 16 της αποφάσισε να αγνοήσει τις επιταγές του πατέρα της και να το σκάσει με τον παντρεμένο, αναρχικό ποιητή Πέρσι Σέλλεϋ. Η ευτυχισμένη ζωή τους Λονδίνο στιγματίστηκε ωστόσο γρήγορα από μια μεγάλη τραγωδία: το θάνατο της μικρής τους κόρης.

Η απώλεια και το πένθος σε συνδυασμό με τη μοναξιά και την εγκατάλειψη που ένιωθε μέσα στον ίδιο της τον γάμο, την ώθησαν στη συγγραφή του απόκοσμου «Φρανκενστάιν», του σκοτεινού πλάσματος που επανέρχεται στη ζωή με τη βοήθεια του ηλεκτρισμού – όπως ίσως η ίδια θα ήθελε για τη μικρή της κόρη.

Αν και η ιστορία τοποθετείται στο 1800, η ταινία είναι γεμάτη νοήματα που εξακολουθούν να απασχολούν όπως η γυναικεία χειραφέτηση και η ισότητα των φύλων. Πρόκειται για την αξιοθαύμαστη ζωή μιας γυναίκας που έγραψε μια φρικιαστική ιστορία που συνεχίζει να εμπνέει καλλιτέχνες, βάζοντας ταυτόχρονα τα θεμέλια γι’ αυτό που σήμερα αποκαλούμε «επιστημονική φαντασία».

Σκηνοθεσία: Χαιφά αλ-Μανσούρ (Sundance Institute/Mahindra Global Filmmaking Award στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance το 2015, Interfilm Award, ‘CinemAvvenire’ Award & C.I.C.A.E. Award για «Το απαγορευμένο ποδήλατο» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 2012)

Σενάριο: Έμα Τζένσεν

Πρωταγωνιστούν: Ελ Φάνινγκ, Ντάγκλας Μπουθ, Μπελ Πόουλι (Chopard Trophy Γυναικείας Ερμηνείας στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2016), Μπεν Χάρντι, Μέισι Γουίλιαμς (EFP Shooting Star          στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2015), Τομ Στάριτζ, Στίβεν Ντιλέιν, Τζόαν Φρόγκατ (Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Β’ γυναικείου ρόλου σε σειρά, μίνι σειρά ή τηλεταινία για το «Downton Abbey» το 2015)

Διάρκεια: 121 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=T4jWzi3sSIY

λπ
του Χρήστου Πέτρου

Η Λένα Πλάτωνος είναι η ζωντανή ιστορία της ελληνικής ηλεκτρονικής σκηνής σε μια συναρπαστική πορεία περισσότερων από τρεις δεκαετίες. Με πλούσιο αρχειακό υλικό και τη βοήθεια φίλων, συνεργατών και σύγχρονων Ελλήνων και διεθνών καλλιτεχνών, το «λπ» αποτελεί αναδρομή μιας σπουδαίας καριέρας και ενός όγκου δουλειάς που υπήρξε αδιαμφισβήτητα μπροστά από την εποχή του και ακούγεται σήμερα πιο επίκαιρος από ποτέ.

Είναι η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του σκηνοθέτη Χρήστου Πέτρου, είναι η ιστορία αυτής της πραγματικά σπουδαίας καλλιτέχνιδος, ιδωμένη με τα μάτια ενός αληθινού θαυμαστή και ειπωμένη με λόγια τόσο της ίδιας όσο και των φίλων και συνοδοιπόρων της.

Από τις κλασικές σπουδές στον αναλογικό ήχο των συνθεσάιζερ, η Πλάτωνος έχει υπάρξει όχι μόνο δημιουργός νέων ήχων αλλά μιας μη ορθολογιστικής προσέγγισης στη μουσική και μιας αισθητικής, της οποίας το αποτύπωμα είναι ευδιάκριτο ακόμα και σήμερα.

Το 2015 το Γκάλοπ της επανακυκλοφόρησε σε βινύλιο από την αμερικανική Dark Entries, αποθεώθηκε από τον διεθνή τύπο και έγινε ανάρπαστο. Τον Δεκέμβριο του 2017 ένα πολύχρωμο πλήθος γέμιζε ασφυκτικά την κεντρική σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση για την πρεμιέρα του «λπ». Σχεδόν ένα χρόνο μετά, επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη για όσους δεν το πρόλαβαν και για εκείνους που θέλουν να το ξαναδούν.

«Θυμάμαι πολύ καθαρά την πρώτη φορά που άκουσα μουσική της Λένας Πλάτωνος. Από εκείνη τη στιγμή, αρρώστησα/αγάπησα τη μουσική της Λένας, που με συντρόφεψε σ’ ολόκληρη την εφηβεία μου και μ’ επηρέασε βαθιά. Ήταν τότε ένας λόγος που με έκανε περήφανο, αφού άκουγα κυρίως ξένη μουσική και είχα πλέον μια αναφορά ελληνική. Το “λπ” συνδυάζει την (υποκειμενική) αλήθεια των ανθρώπων που γνώρισαν και δούλεψαν με τη Λένα Πλάτωνος, τη δυναμική νέων μουσικών που ξαναβλέπουν το έργο της, την προσωπική μου εμπειρία μαζί της και την αγάπη μου για εκείνη» δηλώνει ο σκηνοθέτης Χρήστος Πέτρου.

Σκηνοθεσία: Χρήστος Πέτρου

Σενάριο: Χρήστος Πέτρου

Συμμετέχουν: Σαβίνα Γιαννάτου, Πάνος Δράκος, Γιάννης Παλαμίδας, Θάνος Σταθόπουλος, Νίκος Αϊβαλής, Κλέων Αντωνίου, Josh Cheon, Red Axes, Coti K, Alexis Taylor, Natureboy Flako, Γιάννης Κύρης, Κώστας Χατζόπουλος, Nteibint, Δημήτρης Παπαϊωάννου, Ελλη Πασπαλά, Lena Willikens, Στάθης Γουργουρής, Felizol, Γιώργος Χρονάς

Διάρκεια: 70 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=cy54aynbHlE

Αιγαίο SOS
του Πιέρρου Ανδρακάκου

Καλοκαίρι 2018. Ελληνικές και τουρκικές φρεγάτες οργώνουν το Αιγαίο. Ένας μεγάλος σεισμός όμως φέρνει στην επιφάνεια μια βραχονησίδα σε διεθνή χωρικά ύδατα. Έλληνες και Τούρκοι στέλνουν άμεσα στρατεύματα για να καταλάβουν το νησί. H κάθε διμοιρία καταλαμβάνει περίπου… από μισό. Τα αστεία αλλά και σοβαρά περιστατικά μεταξύ Ελλήνων και Τούρκων δεν αργούν να πάρουν διαστάσεις τσουνάμι.

Πείνα, τρέλα, έρωτες και στρατιώτες διατεθειμένοι να αλληλοσκοτωθούν για χάρη μιας γυναίκας, σε μια μάχη που αναμένεται να είναι πολλών ρίχτερ.

Αυτή είναι η υπόθεση της πρώτης μεγάλου μήκους του Πιέρρου Ανδρακάκου, ο οποίος μετά από την σκηνοθεσία αρκετών τηλεοπτικών σειρών για την ελληνική τηλεόραση, στρέφεται στο σινεμά με μια κωμωδία που στοχεύει στο μεγάλο κοινό στην συνταγή ταινιών όπως το «Λούφα και Παραλλαγή».

Οι παραλίες της Αττικής και ένα απομονωνόμενο νησί του Αργοσαρωνικού, η Μετώπη, φιλοξένησαν τους συντελεστές κατά τη διάρκεια των 40 ημερών των γυρισμάτων και αποτέλεσαν το σκηνικό της ταινίας. Η παραγωγός εταιρεία είναι η View Master Films A.Ε., με το STAR Chanel να βρίσκεται στην συμπαραγωγή, ενώ το συνεργείο που βοήθησε ώστε να γίνει πραγματικότητα η ταινία αποτελούνταν από 50 περίπου μέλη.

Σκηνοθεσία: Πιέρρος Ανδρακάκος

Σενάριο: Γιάννης Παπαδόπουλος, Μαργαρίτης Παπαδόπουλος, Δημήτρης Μαρούδης

Πρωταγωνιστούν: Θοδωρής Αθερίδης, Πάνος Βλάχος, Ευαγγελία Συριοπούλου, Μιχάλης Λεβεντογιάννης, Κωνσταντίνος Μπιμπής, Σοφία Παυλίδου, Νίνα Σενικάρ, Ντίμι Χαρτ, Δήμητρα Κολλά

Διάρκεια: 95 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=LoXhLp2LoyQ