Αυτή την εβδομάδα στους κινηματογράφους (γράφει η Ζωή Κακοτρίχη, 5.7.2018)

Αυτή την εβδομάδα στους κινηματογράφους…

γράφει η Ζωή Κακοτρίχη, 5.7.2018
μπλογκ στο «Ζω Φωκίδα!»: Σινεφίλ

Έξι νέες ταινίες κάνουν πρεμιέρα στις ελληνικές κινηματογραφικές αίθουσες – μια δεύτερη περιπέτεια για τον μυρμήγκι υπερήρωα με παρέα αυτή τη φορά μια σφήκα, το τρυφερό ντεμπούτο του Σουμπασίς Μπουτιανί που βραβεύθηκε από την Unesco στο Φεστιβάλ Βενετίας, μια μεγαλη γιορτή που πήγε πολύ στραβά, ένα Ισπανικό θρίλερ για ανατριχίλες και μυστήριο, μια αληθινή ιστορία επιβίωσης και ένα πολιτικό θρίλερ αγωνίας για έναν άντρα αντιμέτωπο με τους προσωπικούς του δαίμονες.

Ο Ant-Man και η Σφήκα (Ant-Man and the Wasp)
του Πέιτον Ριντ

Μετά το τέλος του «Captain America: Εμφύλιος Πόλεμος», ο Σκοτ Λανγκ έρχεται αντιμέτωπος με τις συνέπειες των επιλογών του ως σούπερ ήρωας, αλλά και ως πατέρας. Ενώ προσπαθεί να ισορροπήσει την κανονική του ζωή του με τις ευθύνες του ως Ant-Man, αντιμετωπίζει μια καινούρια, επείγουσα αποστολή που του αναθέτουν η Χόουπ βαν Ντάιν και ο δόκτωρ Χανκ Πιμ. Ο Σκοτ πρέπει να ξαναφορέσει τη στολή του και να μάθει να μάχεται δίπλα στη Σφήκα, καθώς η ομάδα συνεργάζεται για να ανακαλύψει μυστικά από το παρελθόν.

Η ιστορία του Ant-man, κατά κόσμον Δρ. Χανκ Πιμ, ξεκινά το 1962, με την πρώτη του εμφάνιση στα κόμικς της Marvel, στο τεύχος «Tales to Astonish #27». Με την ανακάλυψη του υπερ-ταλαντούχου σωματιδίου Pym (σμίκρυνση, τρομαχτική σωματική δύναμη και πολλά άλλα), και παρέα με την πρώτη Σφήκα, το 1963 ο Ant-man γίνεται ένα από τα ιδρυτικά μέλη των Εκδικητών.

Κάποιες δεκαετίες μετά, η πρώτη ταινία Ant-man (2015) έρχεται να εμπλουτίσει το κινηματογραφικό σύμπαν της Marvel με το χιούμορ της, τις μοναδικές της ιστορίες και οπτικές γωνίες, αλλά και ένα παγκόσμιο box office $ 500 εκ. Στη νέα αυτή ταινία παλιοί γνώριμοι και νέοι χαρακτήρες εμφανίζονται, τα ρίσκα μεγαλώνουν, οι τεχνολογικές εξελίξεις εκτοξεύονται και η διασκέδαση αποκτά μεγαλύτερες διαστάσεις.

«Στην πραγματικότητα είναι το σίκουελ δύο ταινιών. Του πρώτου Ant-man, αλλά και του Εμφυλίου Πολέμου. Για μένα δεν υπάρχει πιο συναρπαστικό πράγμα από το να τέμνονται ιστορίες χαρακτήρων από διαφορετικές ταινίες» αναφέρει ο πρόεδρος των Marvel Studios, Κέβιν Φέιγκ.

Σκηνοθεσία: Πέιτον Ριντ

Σενάριο: Κρις ΜακΚένα, Ερικ Σόμερς, Πολ Ραντ, Αντριου Μπάρερ, Γκάμπριελ Φεράρι

Πρωταγωνιστούν: Πολ Ραντ, Εβάντζελιν Λίλι, Μάικλ Πένια, Μπόμπι Καναβάλε (Βραβείο Έμμυ Ζώνης Υψηλής Τηλεθέασης Καλύτερου Β’ ανδρικού ρόλου σε δραματική σειρά για το «Boardwalk Empire» το 2013, Βραβείο Έμμυ Ζώνης Υψηλής Τηλεθέασης Καλύτερης έκτακτης ανδρικής συμμετοχής σε κωμική σειρά για το «Will & Grace» το 2005), Μισέλ Φάιφερ (Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α’ γυναικείου ρόλου σε δραματική ταινία για το «Σχέσεις πάθους» το 1990, Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου Β’ γυναικείου ρόλου για το «Επικίνδυνες σχέσεις» το 1990, Ασημένια Άρκτος Καλύτερης ηθοποιού για το «Ο τόπος του έρωτα» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου το 1993, Elvira Notari Prize για το «Τα χρόνια της αθωότητας» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 1993), Λόρενς Φίσμπερν (Βραβείο Έμμυ Ζώνης Υψηλής Τηλεθέασης Καλύτερης τηλεταινίας για το «Miss Evers’ Boys» το 1997, Βραβείο Έμμυ Ζώνης Υψηλής Τηλεθέασης Καλύτερης έκτακτης ανδρικής συμμετοχής σε δραματική σειρά για το «Tribeca» το 1993), Μάικλ Ντάγκλας (Όσκαρ Α’ ανδρικού ρόλου & Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου σε δραματική ταινία για το «Wall Street» το 1988, Όσκαρ Καλύτερης ταινίας για το «Στη Φωλιά του Κούκου» το 1976, Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου σε μίνι σειρά ή τηλεταινία & Βραβείο Έμμυ Ζώνης Υψηλής Τηλεθέασης Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου σε μίνι σειρά ή τηλεταινία για το «Behind the Candelabra» το 2014 & 2013 αντίστοιχα, Χρυσή Σφαίρα Σέσιλ Μπ. Ντε Μιλ το 2004, Τιμητικό Σεζάρ το 2016), Γουόλτον Γκόγκινς

Διάρκεια: 118 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=c9O2oBUa6hY

Η Σωτηρία της Ψυχής (Hotel Salvation)
του Σουμπάσις Μπουτιάνι

Ο Ρατζίβ αναγκάζεται να παρατήσει τα πάντα ώστε να εκπληρώσει την τελευταία και παράξενη επιθυμία του πατέρα του να ταξιδέψει στο Βαρανάσι για να σώσει την ψυχή του. Το ταξίδι που ακολουθεί αναγκάζει τους δύο άντρες να επανασυνδεθούν ο ένας με τον άλλον και με τον κόσμο γύρω τους σε αυτή τη συγκινητική και γενναιόδωρη κομεντί που αρκετοί κριτικοί έσπευσαν να συγκρίνουν με το «Ταξίδι στο Τόκιο του Όζου».

Το ντεμπούτο του Σουμπασίς Μπουτιανί έκανε την πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Βενετίας στο πρόγραμμα για νέους σκηνοθέτες από όλο τον κόσμο Biennale College και κέρδισε το Βραβείο Unesco για την ανθρωπιστική ματιά του. Στη συνέχεια η ταινία ταξίδεψε στα Φεστιβάλ του Μπουσάν, του Ντουμπάι, του Γκέτεμποργκ, του Μονάχου, του Σαν Φρανσίσκο και του Σίδνεϊ, ανάμεσα σε άλλα, ενώ έχει διανεμηθεί με επιτυχία σε όλο τον κόσμο.

Εκπροσωπώντας το νέο κύμα κινηματογραφιστών από την Νοτιοανατολική Ασία, ο 26χρονος Μπουτιανί εξερευνά οικουμενικά θέματα όπως το πέρασμα του χρόνου, η θνητότητα και το νόημα της ζωής αλλά και τις παραδόσεις της Ινδικής κουλτούρας μέσα από μια πανανθρώπινη συγκινητική ιστορία ελπίδας διαποτισμένη με μοναδικό χιούμορ και με τα αξέχαστα τοπία της ιερής πόλης του Βαρανάσι να προσφέρουν ένα αλησμόνητο σκηνικό.

«Η ταινία εκφράζει ταυτόχρονα και τη διαμάχη ανάμεσα στον μοντέρνο κόσμο και τις παραδόσεις. Η Ινδία δεν έχει βρει ακόμα την αρμονία μεταξύ του σεβασμού των αρχαίων παραδόσεων που εκπροσωπούνται στην ταινία από τον πατέρα και την ιερή πόλη και τον πιο μοντέρνο διασυνδεδεμένο και καπιταλιστικό κόσμο που εκπροσωπούν ο γιος και η εγγονή. Η Σωτηρία της Ψυχής αγγίζει όλες τις γενιές και είναι στην ουσία της μια ταινία για τη ζωή, την οικογένεια και την αγάπη σε όλες της τις διαστάσεις» αναφέρει στο σημείωμα του ο σκηνοθέτης.

Σκηνοθεσία: Σουμπασίς Μπουτιανί (Venice Horizons Award & Best Innovative Budget Award για το « Kush» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 2013)

Σενάριο: Σουμπασίς Μπουτιανί

Πρωταγωνιστούν: Αντίλ Χουσέιν, Λαλίτ Μπελ, Γκιταντζάλι Κουλκάρνι, Παλόμι Γκός, Ανίλ Ραστόγκι

Διάρκεια: 102 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=6bc7XipuDdU

Έτσι είναι η Ζωή (Le sens de la fête)
των Ολιβιέ Νακάς και Έρικ Τολεντάνο

Ο Μαξ ασχολείται με την τροφοδοσία εδώ και 30 χρόνια. Έχει οργανώσει εκατοντάδες πάρτι στη ζωή του. Σήμερα, έχει αναλάβει έναν πανέμορφο γάμο, σε ένα κάστρο του 17ου αιώνα, όπου θα ενωθούν με τα ιερά δεσμά του ο Πιέρ και η Ελένα. Ως συνήθως, ο Μαξ έχει συντονίσει τα πάντα: Έχει προσλάβει μία στρατιά σερβιτόρων και σεφ, έχει προτείνει φωτογράφο στο ζευγάρι, έχει κλείσει την ορχήστρα, έχει κανονίσει τον ανθοστολισμό. Με λίγα λόγια, υπάρχουν όλα τα συστατικά για να είναι επιτυχημένο το μυστήριο. Σύντομα, όμως, οι ισορροπίες θα διαταραχθούν και κάθε στιγμή ευτυχίας θα μετατραπεί σε χαοτική καταστροφή.

Ελάχιστα πράγματα βάζουν το ανθρώπινο μυαλό, το συναίσθημα και την ψυχολογία σε τόση πίεση όση η προετοιμασία ενός γάμου και ίσως ειδικά του πάρτι που θα ακολουθήσει. Η καταπιεστική ανάγκη να «είναι όλα τέλεια» και το γλέντι «να μείνει αξέχαστο», βγάζει συχνά τον χειρότερο εαυτό των ανθρώπων στην επιφάνεια. Κι όπως κάθε τι στην ζωή που έχει την πιθανότητα να πάει πολύ στραβά, κρύβει μέσα του τον σπόρο της κωμωδίας.

Για τη δημιουργία της ταινίας, σημαντική επιρροή ήταν το «Waiter!» (1983) του Κλοντ Σοτέ. «Η ταινία αυτή μας βοήθησε να δούμε πώς αλληλοεπιδρούν η ‘’κουζίνα’’ και η ‘’τραπεζαρία’’, ποιες είναι δηλαδή οι σχέσεις του προσωπικού και των πελατών σε ένα μεγάλο παριζιάνικο εστιατόριο», λέει ο Νακάς. Εξίσου σημαντική επιρροή ήταν και το «Ιστορίες για Αγρίους» (2014) του Νταμιάν Σιφρόν, μια ταινία που αποτελεί ακτινογραφία της σύγχρονης αργεντίνικης κοινωνίας. «Με τον ίδιο τρόπο το ‘’Έτσι Είναι η Ζωή’’ είναι ένας καθρέφτης της Γαλλίας σήμερα», υπογραμμίζει ο Τολεντανό.

Σκηνοθεσία: Ολιβιέ Νακάς, Ερίκ Τολεντανό

Σενάριο: Ολιβιέ Νακάς, Ερίκ Τολεντανό

Πρωταγωνιστούν: Ζιλ Λελούς (Gras Savoye Award για το «Pourkoi… passkeu» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2003), Ζαν Πολ Ρουβ (Βραβείο Σεζάρ Πλέον υποσχόμενου Γάλλου ηθοποιού για το «Monsieur Batignole» το 2003), Βενσάν Μακέν, Ζαν-Πιέρ Μπακρί (Βραβείο Καλύτερου σεναρίου για το «Comme une image» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2004, Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου σεναρίου για το «Le goût des autres» το 2001, Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου Β’ ανδρικού ρόλου & Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου σεναρίου για το «On connaît la chanson» το 1998, Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου σεναρίου για το «Un air de famille» το 1997, Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου σεναρίου για το «Smoking/No Smoking» το 1994), Σουζάν Κλέμεντ (Un Certain Regard – Best Actress για το «Λόρενς για πάντα» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2012), Έλεν Βίνσεντ (Βραβείο Σεζάρ Καλύτερου Β’ γυναικείου ρόλου για το «La vie est un long fleuve tranquille» το 1989), Ουιλιάμ Λεμπγκίλ

Διάρκεια: 117 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=ZwZ80f5bEng

Απαγωγή (Secuestro)
της Μαρ Ταργκαρόνα

Η Πατρίτσια ντε Λούκας, μία κορυφαία δικηγόρος, βλέπει τη ζωή της να μετατρέπεται σε εφιάλτη, όταν ο κωφάλαλος γιος της Βίκτορ εξαφανίζεται από το σχολείο χωρίς κανένα ίχνος. Λίγες ώρες μετά, το παιδί εμφανίζεται γεμάτο μώλωπες και καταϊδρωμένο, ισχυριζόμενο πως το απήγαγε ένας άντρας, από τα χέρια του οποίου κατάφερε να δραπετεύσει. Η αστυνομία κινητοποιείται και αφού δείξει φωτογραφίες υπόπτων στον μικρό Βίκτορ, ο κύριος ύποπτος συλλαμβάνεται.

Ωστόσο, τα αποδεικτικά στοιχεία δεν είναι ακλόνητα και ο υποτιθέμενος απαγωγέας αφήνεται ελεύθερος από την αστυνομία. Η Πατρίσια, φοβισμένη για την ασφάλεια του γιου της, παρασύρεται και υποκύπτει, ως μητέρα, σε κάτι που δεν έχει κάνει ποτέ πριν: παίρνει τη δικαιοσύνη στα χέρια της. Η κατάσταση κλιμακώνεται εκτός ελέγχου και οι συνέπειες είναι απρόβλεπτες.

Η «Απαγωγή» είναι ένα συναρπαστικό δείγμα της ομάδας πίσω από το ισπανικό κύμα εκπληκτικών ψυχολογικών θρίλερ της τελευταίας δεκαετίας, όπως «Το Σώμα», «Το Ορφανοτροφείο» και «Τα Μάτια της Τζούλια». Ο σεναριογράφος της ταινίας «Αόρατος Επισκέπτης»,  Όριολ Πάουλο, πλέκει εδώ ένα αγωνιώδες θρίλερ μυστηρίου με έντονο ρυθμό και πολλές ανατροπές, ενώ τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει η σπουδαία παραγωγός ισπανικών θρίλερ Μαρ Ταργκάρονα.

«Η ταινία είναι ένα αγωνιώδες θρίλερ που αντανακλά τον σημερινό κόσμο. Είναι ένα πορτρέτο της χαμένης αθωότητας. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί πια, αλλά άνθρωποι με αδυναμίες, φιλοδοξία και έναν εγωισμό που τους κάνει αυτό που είναι. Ποια είναι τα ηθικά όρια του συστήματος μας; Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα; Μπορεί η αγάπη μιας μητέρας να ξεπεράσει τους κανόνες για να προστατέψει τον γιο της; Τι περιμένουμε από τους άλλους; Αυτές οι σκέψεις τροφοδότησαν την ταινία. Ως σκηνοθέτης προσπάθησα να οραματιστώ μια ταινία έχοντας όλα αυτά στο μυαλό μου» αναφέρει χαρακτηριστικά η σκηνοθέτης.

Σκηνοθεσία: Μαρ Ταργκάρονα

Σενάριο: Οριόλ Πάουλο

Πρωταγωνιστούν: Μπλάνκα Πορτίγιο (Βραβείο Καλύτερης ηθοποιού για το «Γύρνα πίσω» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2006), Αντόνιο Ντεσέντ, Βισέντε Ρομέρο, Μαρκ Ντόμενεκ, Χοσέ Κορονάδο, Αντρές Χερέρα, Μακαρένα Γκόμεζ, Μαριέτα Σάντσεζ

Διάρκεια: 105 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=SACWFukfGxU

Η Μέρα της Επιστροφής μου (The Mercy)
του Τζέιμς Μαρς

Ο ερασιτέχνης ναυτικός Ντόναλντ Κρόουχερστ λαμβάνει μέρος στην κούρσα με γιοτ ανά τον πλανήτη το 1968, υπό τον γενικό τίτλο Sunday Times Golden Globe, εν μέρει για να προωθήσει μια νέα συσκευή πλοήγησης πάνω στην οποία εργάζονταν. Έχει προσαρμόσει στο γιοτ του μία ακόμα εφεύρεση του, ένα σύστημα σταθεροποίησης, στο αδοκίμαστο τριμαράν του και ξεκινάει τη σόλο αποστολή του να περιπλεύσει την υδρόγειο. Αφήνοντας την οικογένεια πίσω, η έλλειψη εμπειρίας και η μοναχικότητα τον θέτουν αντιμέτωπο με τρομερές δοκιμασίες, αλλά και την απόλυτη απομόνωση μέσα στους ωκεανούς.

Εκ πρώτης όψεως, και για όσους δε γνωρίζουν πώς ακριβώς εξελίχθηκαν τα γεγονότα, η περίπτωση του Κρόουχερστ μοιάζει με μια περιπέτεια επιβίωσης. Όμως αντί για τη θριαμβευτική ιστορία ενός ήρωα της διπλανής πόρτας, όπως άλλωστε βλέπουμε να προβάλλεται ο Κρόουχερστ από τα τοπικά media, η ταινία του Τζέιμς Μαρς ξετυλίγει ακριβώς το αντίθετο: την τραγική περίπτωση ενός αντι-ήρωα, ο οποίος έπεσε θύμα μιας σειράς εσφαλμένων και επιπόλαιων δικών του αποφάσεων και υπολογισμών, για να βυθιστεί στη συνέχεια σε ένα ακόμα μεγαλύτερο αδιέξοδο χάρη στην ψυχολογική πίεση των ΜΜΕ και του κοινωνικού του περίγυρου.

Έχοντας θέσει ενέχυρο το σπίτι και την επιχείρησή του, ο Κρόουχερστ θα ξεκινήσει για ένα επικών διαστάσεων υπερωκεάνιο ταξίδι, άπειρος σε ανάλογα εγχειρήματα, ανέτοιμος και με ένα ημιτελές σκάφος, για να αναγκαστεί στην πορεία να σκαρφιστεί και να εγκλωβιστεί σε ένα θρασύτατο ψέμα προκειμένου να προστατεύσει την οικογένειά του και να αποφύγει τον εξευτελισμό, το οποίο όμως θα τον θέσει σε ολοένα και πιο σοβαρό κίνδυνο.

Σκηνοθεσία: Τζέιμς Μαρς (Όσκαρ Καλύτερου ντοκιμαντέρ για το «Man on Wire» το 2009, Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης βρετανικής ταινίας για το «Η θεωρία των πάντων» το 2015 και για το «Man on Wire» το 2009, Βραβείο Καλύτερης σκηνοθεσίας για το «Project Nim» το 2011 και Grand Jury Prize & Audience Award για το «Man on Wire» το 2008 στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance)

Σενάριο: Σκοτ Ζ. Μπερνς

Πρωταγωνιστούν: Ρέιτσελ Βάις (Όσκαρ Β’ γυναικείου ρόλου & Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Β’ γυναικείου ρόλου σε ταινία για το «Ο επίμονος κηπουρός» το 2006, EFP Shooting Star στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου το 1998), Ντέιβιντ Θιούλις (Βραβείο Καλύτερου ηθοποιού για το «Γυμνός» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 1993), Κόλιν Φερθ (Όσκαρ Α’ ανδρικού ρόλου, Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου σε δραματική ταινία & Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου για το «Ο Λόγος του Βασιλιά» το 2011, Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου Α’ ανδρικού ρόλου για το «Ένας άντρας μόνος» το 2010, Κύπελλο Βόλπι Καλύτερου ηθοποιού για το «Ένας άντρας μόνος» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 2009), Μαρκ Γκάτις (Βραβείο Έμμυ Ζώνης Υψηλής Τηλεθέασης Καλύτερης τηλεταινίας για το «Sherlock» το 2016), Κεν Στοτ

Διάρκεια: 112 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=6jzU8Sq0zxQ

Ο Πρόεδρος (La Cordillera)
του Σαντιάγκο Μίτρε

Ο πρόεδρος της Αργεντινής βρίσκεται εγκλωβισμένος ανάμεσα στην πολιτική και την προσωπική του ζωή κατά τη διάρκεια μιας συνόδου κορυφής σε ένα απομακρυσμένο ξενοδοχείο στην καρδιά των Άνδεων όπου και θα οριστικοποιηθούν περιφερειακές στρατηγικές, γεωπολιτικές συμμαχίες και το φλέγον ζήτημα της διαχείρισης του πετρελαίου της Λατινικής Αμερικής. Ο πρόεδρος έχει να πάρει μια τρομακτική απόφαση: θα προστατέψει την εξουσία του ή θα σταθεί στην οικογένειά του και θα υπερασπιστεί τις αξίες του;

Πρόκειται για ένα πολιτικό θρίλερ αγωνίας για έναν άντρα αντιμέτωπο με τους προσωπικούς του δαίμονες. «Ο Πρόεδρος», πατάει πάνω στο πολιτικό σινεμά των ΄70s και συνομιλεί με το μακιαβελικό «House of Cards».

Ο Ερνάν Μπλάνκο είναι ένας πολιτικός που έφτασε απροσδόκητα στο μεγαλύτερο αξίωμα της χώρας του, πατώντας πάνω στο προφίλ ενός «απλού ανθρώπου», ενός άντρα σχεδόν δίχως ιδιότητες κι όταν τον συναντάμε για πρώτη φορά, στο προεδρικό αεροπλάνο, καθ’ οδόν προς μια σύνοδο κορυφής μεταξύ των αρχηγών των κρατών της Νότιας Αμερικής, βρίσκεται ήδη στο πιο κρίσιμο σημείο της μέχρι τώρα πολιτικής και προσωπικής διαδρομής του.

Ο πρώην σύζυγος της κόρης του πρόκειται να τον κατηγορήσει για κακοδιαχείριση χρημάτων την περίοδο που ήταν μέλος της τοπικής κυβέρνησης και τα μέσα ενημέρωσης της χώρας του αναρωτιούνται έντονα αν αυτός ο «απλός άνθρωπος» είναι κάτι περισσότερο από αυτό, αν είναι ένας ικανός πολιτικός με κάποιου είδους όραμα.

Με τα πόδια του στο αμερικανικό πολιτικό σινεμά της δεκαετίας του ‘70 και με μια γερή δόση μεταφυσικού, φιλμ έχει αιχμή και χιούμορ, περίσσια ατμόσφαιρα κι αγωνία. Κι αν δεν λέει κάτι αληθινά καινούριο ή συνταρακτικό για τους ανθρώπους ή τους πολιτικούς, το κάνει με απόλυτα ελκυστικό κι ενδιαφέροντα τρόπο.

«Για μένα, ήταν απαραίτητο να κάνουμε γυρίσματα εκεί που πραγματικά συμβαίνουν όλα. Δεν ήταν εύκολο να μας δώσουν την άδεια αλλά τελικά τα καταφέραμε: κάναμε γύρισμα στο γραφείο της Casa Rosada, της επίσημης κατοικίας του προέδρου της Αργεντινής, αλλά και στο προεδρικό αεροπλάνο. Η ταινία ξεκινάει αρκετά ρεαλιστικά: μπαίνουμε στην προεδρική κατοικία όπου γνωρίζουμε τον Πρόεδρο και την ομάδα του, τους ακολουθούμε στο Σαντιάγκο της Χιλής και γνωρίζουμε του υπόλοιπους προέδρους που θα λάβουν μέρος στη σύνοδο κορυφής. Η ατμόσφαιρα αλλάζει όταν εμφανίζεται η κόρη του προέδρου. Η ψυχολογική της κατάσταση επηρεάζει την ταινία κι έτσι η ατμόσφαιρα γίνεται πιο παράξενη. Όταν, πλέον, επιστρέφουμε στις πολιτικές διαπραγματεύσεις, το μεταφυσικό μπλέκεται με την πραγματικότητα» αναφέρει χαρακτηριστικά ο σκηνοθέτης.

Σκηνοθεσία: Σαντιάγκο Μίτρε (ARTE International Prize το 2016 και Critics Week Grand Prize & FIPRESCI Prize για το « Paulina» το 2015 στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών)

Σενάριο: Σαντιάγκο Μίτρε, Μαριάνο Λινάς

Πρωταγωνιστούν: Ρικάρντο Νταρίν, Κρίστιαν Σλέιτερ (Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Β’ ανδρικού ρόλου σε σειρά, μίνι σειρά ή τηλεταινία για το «Mr. Robot» το 2016), Έρικα Ρίβας, Ντολόρες Φόνζι, Πολίνα Γκαρσία (Ασημένια Άρκτος Καλύτερης ηθοποιού για το «Gloria» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου το 2013), Ντανιέλ Χιμένεθ Κάτσο, Τζεράρντο Ρομάνο

Διάρκεια: 114 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=2ocv4Y2O8Rs