Αυτή την εβδομάδα στους κινηματογράφους…

γράφει η Ζωή Κακοτρίχη, 7.2.2019

Χαλαρή κινηματογραφική εβδομάδα για τις ελληνικές αίθουσες και συναντάμε το πρώτο ευρωπαϊκό computer screen movie που κέρδισε το βραβείο νεότητας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, μια ταινία για τα μυστικά και ψέματα της μεσαίας τάξης στο Ιράν του σήμερα, ένα καθηλωτικό κοινωνικό θρίλερ, ένα ουκρανικό animation με καταβολές από τον Αλεξάντερ Πούσκιν μέχρι τη Disney, το αμερικανικό ριμέικ της νορβηγικής επιτυχίας «Με Σειρά Εξαφάνισης», μια ταινία τρόμου που θολώνει τη γραμμή ανάμεσα στο μεταφυσικό και το πραγματικό και τη δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Νίκου Κουρού.

Scopophilia
των Ναταλίας Λαμπροπούλου και Ηλέκτρας Αγγελετοπούλου

Μέσα από την ηδονοβλεπτική ματιά του Διαδικτύου, ο Αλέξης γίνεται άθελά του μάρτυρας ενός φόνου και μπλέκει στον ιστό ενός κατά συρροή δολοφόνου. Θα μπορέσει να ξεσκεπάσει το δολοφόνο ή θα πιαστεί και ο ίδιος στην παγίδα του;

Έπειτα από την επιτυχημένη πρώτη προβολή του φιλμ στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, όπου απέσπασε και το Ειδικό Βραβείο Επιτροπής Νεότητας, το «Scopophilia» βγαίνει στις αίθουσες σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Η ταινία καλεί τους θεατές σε μία πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα εμπειρία οπτικοακουστικής αφήγησης.

Και αυτό γιατί ανήκει σε ένα νέο κινηματογραφικό είδος που άρχισε να δημιουργείται τα τελευταία χρόνια, το computer screen movie, καθώς βασίζεται στην ηδονοβλεπτική ματιά του διαδικτύου και η ιστορία της ξεδιπλώνεται από οθόνες υπολογιστών. Για την ακρίβεια, η εν λόγω ταινία είναι η πρώτη ευρωπαϊκή, ενώ το είδος συγκαταλέγεται από ταινίες που μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα του ενός χεριού, με τις περισσότερες να είναι από τις ΗΠΑ.

«Από σεναριακής πλευράς, κύριο μέλημα μου ήταν να αποτυπώσω μία πραγματική διάσταση της χρήσης του διαδικτύου και έπειτα, μέσα από αυτή την ‘κανονικότητα’ να εισέλθουμε στα στοιχεία της αφήγησης που αφορούν το χακάρισμα καμερών και τις πιο ιδιόμορφες πλευρές του ίντερνετ. Έτσι, κατά τη συγγραφή του σεναρίου μπήκα σε μία διαδικασία έρευνας για το τι μπορεί να κάνει κανείς μπροστά από μία οθόνη υπολογιστή» αναφέρει ο σεναριογράφος.

«Οι οθόνες και τα παράθυρα του ίντερνετ πρωταγωνιστούν, υπάρχει μία υπερβολική έκθεση των χαρακτήρων στα social media, ενώ παράλληλα οι πρωταγωνιστές περνάνε μεγάλο χρόνο στο διαδίκτυο και επικοινωνούν αποκλειστικά μέσα από αυτό. Αυτά και άλλα πολλά αντίστοιχα αφηγηματικά στοιχεία της ταινίας αποτελούν μία ρεαλιστική αποτύπωση του σήμερα» δήλωσε η σκηνοθέτης.

Η ταινία θα προβάλλεται στην Αθήνα σε αποκλειστικές προβολές στο Μικρόκοσμο, ενώ στη Θεσσαλονίκη θα παίζεται στο Φαργκάνη. Θα γίνουν προβολές και σε άλλες πόλεις, όπως τη Λάρισα, τη Ρόδο και την Αλεξανδρούπολη, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες. Για περισσότερες λεπτομέρειες γύρω από τις προβολές, μπορείτε να ενημερώνεστε από την σελίδα της ταινίας στο Facebook καθώς και από την επίσημη ιστοσελίδα της.

Σκηνοθεσία: Ναταλία Λαμπροπούλου (Special Youth Jury Award για το «Scopophilia» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 2018), Ηλέκτρα Αγγελετοπούλου (Special Youth Jury Award για το «Scopophilia» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 2018)

Σενάριο: Σωτήρης Πετρίδης (Special Youth Jury Award για το «Scopophilia» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 2018)

Πρωταγωνιστούν: Ηλέκτρα Καρτάνου, Κωνσταντίνος Λιάρος, Τζόυς Ευείδη, Νικίας Φονταράς, Ελένη Θυμιοπούλου, Θάνος Φερετζέλης, Ματίνα Κουλουριώτη, Στέλλα Νούλη

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=0YMpDAK3tE0

Το Γύρισμα της Τύχης (Hattrick)
του Ραμτίν Λαβαφιπούρ

Οι άδειες ζωές της μεσαίας τάξης είναι ένα αγαπημένο θέμα στις ιρανικές ταινίες και όταν συναντιούνται σε ομάδες, οι συναισθηματικές εκρήξεις αρχίζουν να συμβαίνουν κατά μήκος των ηθικών γραμμών.

Μετά από ένα πάρτι, ένα ζευγάρι ο Φαρζάντ και η σύζυγός του Λίντα, μαζί με το φίλο τους Κέιβαν και μια φίλη του, επιστρέφουν στα σπίτια τους με ένα αυτοκίνητο και οδηγό τον Φαρζάντ. Στη διαδρομή, φορτωμένοι με τα δικά τους προβλήματα και συζητώντας έντονα, δεν προσέχουν με αποτέλεσμα να χτυπήσουν με το αυτοκίνητο κάποιον ή κάτι. Φοβισμένοι, δεν επιστρέφουν να δουν τι χτύπησαν και κρύβονται στο σπίτι της φίλης του Κέιβαν, μη τυχόν και τους ψάχνει η αστυνομία με βάση τον αριθμό των πινακίδων τους.

Εκεί, οι συζητήσεις τους, θα φορτισθούν ακόμα περισσότερο, θα γίνουν εντονότερες και πάνω στα νεύρα τους θα αποκαλύψουν κρυμμένα μυστικά πάνω σε προσωπικές υποθέσεις τους, τα οποία δεν θα έπρεπε να υπήρχαν ειδικά στο παντρεμένο ζευγάρι, όπου ο Φαρζάντ παίζει ποδοσφαιρικά στοιχήματα και έχει σχεδόν ξεπουλήσει την κοινή τους περιουσία.

Ένα ψυχολογικό φιλμ σχέσεων, συναισθηματικών εκρήξεων και αποκαλύψεων. Η υπόθεση διαδραματίζεται σχεδόν εξ ολοκλήρου σε ένα διαμέρισμα, χωρίς μουσικό soundtrack, κάτι που βαραίνει την ατμόσφαιρα, η οποία εξ αιτίας των έντονων διαπληκτισμών, γίνεται όλο και πιο τοξική όσο περνά η ώρα.

Σκηνοθεσία: Ραμτίν Λαβαφιπούρ

Σενάριο: Ραμτίν Λαβαφιπούρ

Πρωταγωνιστούν: Αμίρ Τζαντιντί, Παρινάζ Ιζαντιάρ, Σαμπέρ Αμπάρ, Μαχούρ Αλβάντ, Χομαγιούν Ερσαντί

Διάρκεια: 92 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=kqfZwAZwghw

Απαγορευμένες Συναντήσεις (The Reports on Sarah and Saleem)
του Μουάγιαντ Αλαγιάν

Η Σάρα είναι Ισραηλινή και έχει μία καφετέρια στη Δυτική Ιερουσαλήμ. Ο Σαλίμ είναι Παλαιστίνιος από την Ανατολική Ιερουσαλήμ και κάνει παραδόσεις σε επιχειρήσεις, μεταξύ των οποίων και εκείνη της Σάρα. Παρόλο που ζουν σε διαφορετικούς κόσμους, η Σάρα και ο Σαλίμ διατηρούν εξωσυζυγική σχέση, ρισκάροντας έτσι την φαινομενικά ευτυχισμένη ζωή των οικογενειών τους.

Όταν μία ριψοκίνδυνη μεταμεσονύχτια συνάντησή τους πάει στραβά, ο κίνδυνος να αποκαλυφθούν όλα μεγαλώνει και οι δύο τους παρακολουθούν ανήμποροι, ενώ οι απελπισμένες προσπάθειές τους να σώσουν ό,τι έχει μείνει από τις ζωές τους, κάνουν τα πράγματα ακόμη χειρότερα. Εγκλωβισμένοι ανάμεσα στον αμείλικτο κατοχικό μηχανισμό και τις κοινωνικοπολιτικές πιέσεις, ο Σαλίμ και η Σάρα βρίσκονται παγιδευμένοι σε ένα πλέγμα εξαπάτησης και παρανοήσεων, που ούτε η αλήθεια δεν μπορεί να σταματήσει την εξάπλωσή του.

Η πραγματική ιστορία που ενέπνευσε τον Παλαιστίνιο σκηνοθέτη  Μουάγιαντ Αλάγιαν, θα μπορούσε να θυμίζει, «το παράλογο» θέατρο του Ιονέσκο, εάν ακολουθούσε σουρεαλιστική μορφή, κι εάν έδειχνε άγνοια και  για τον τόπο και για  το χρόνο. Αντιθέτως, γνωρίζουμε για τον τόπο (Ιερουσαλήμ), επίσης γνωρίζουμε και για το χρόνο (η ιστορία συνέβη πριν από μερικά χρόνια) και το απίθανο – από κάθε άποψη – σενάριο, μεταφέρεται πάνω σε μια ρεαλιστική κινηματογραφική φόρμα.

Στο δυτικό – «πολιτισμένο» – κόσμο, όπου επικρατεί ηρεμία, τάξη και ασφάλεια, η ερωτική απιστία μπορεί κάποιες φορές να θεωρείται επώδυνη για δέκτες κι αποδέκτες, όμως θεωρείται – καλώς ή κακώς – κάτι σύνηθες.

Όταν λαμβάνει χώρα όμως στους ιερούς τόπους των Εβραίων, των Σουνιτών και των Χριστιανών, δεν είναι μόνο μία πράξη κολάσιμη, μπορεί να εξελιχθεί σε μια πολυσύνθετη κατάσταση (ακόμα και πολιτικά), επειδή εκεί, ούτε ηρεμία υπάρχει, ούτε κι ασφάλεια.

Κάπως έτσι, στην ταινία, ο Ιονέσκο συναντάει τα Σαιξπηρικά μπερδέματα και τις παρεξηγήσεις, χωρίς ίχνος κωμικού στοιχείου, αλλά κραυγαλέα υπαρξιακού, όπου το μάρμαρο το πληρώνουν οι ερωτικές επιθυμίες, απόρροια είτε της έλξης ανάμεσα σε δύο ανθρώπους, είτε της μοναξιάς τους, μέσα σε έναν προβληματικό γάμο.

Σκηνοθεσία: Μουάγιαντ Αλαγιάν

Σενάριο: Ράμι Μούσα Αλαγιάν

Πρωταγωνιστούν: Αντίμπ Σαφάντι, Σιβάν Κρέτσνερ, Ισάι Γκόλαν, Μάισα Αμπτ Ελχάντι, Καμίλα ελ Μπασά (Κύπελλο Βόλπι Καλύτερου ηθοποιού για το «L’insulte» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας το 2017), Χάνα Χίλο

Διάρκεια: 127 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=DSWKP9Z8siE

Η Κλεμμένη Πριγκίπισσα (Vykradena pryntsesa: Ruslan i Lyudmyla)
του Όλε Μαλαμούτζ

Αυτή η εκπληκτική ιστορία συνέβη την εποχή των γενναίων ιπποτών, των πανέμορφων πριγκιπισσών και των πολεμιστών μάγων. Ο Ρούσλαν, ένας περιπλανώμενος καλλιτέχνης που ονειρεύεται να γίνει κάποτε ιππότης, συναντά την όμορφη Μίλα και την ερωτεύεται πριν συνειδητοποιήσει ότι είναι η κόρη του Βασιλιά.

Ωστόσο, η αγάπη τους δεν θα προλάβει να ανθίσει καθώς ο Τσόρνομορ, ο κακός μάγος, κλέβει τη Μίλα μπροστά από τα έκπληκτα μάτια του Ρούσλαν και προσπαθεί να απομυζήσει την αγάπη της για να τροφοδοτήσει τη μαγεία του. Χωρίς να χάσει χρόνο, ο Ρούσλαν ξεκινάει μια επική περιπέτεια ώστε να σώσει την κλεμμένη πριγκίπισσα και να αποδείξει ότι η αγάπη είναι πιο δυνατή από τη μαγεία.

Η ταινία βασίζεται στο παραμύθι «Ρουσλάν και Λουντμίλα» του σπουδαίου Ρώσου ποιητή Αλεξάντρ Πούσκιν.

Σκηνοθεσία: Όλε Μαλαμούτζ

Σενάριο: Γιαροσλάβ Βοϊτσέσεκ

Με τις φωνές των: Παύλος Πιέρρος, Πηνελόπη Σκαλκώτου, Γιώργος Σκουφής, Νίκος Παπαδόπουλος, Δημήτρης Μάριζας, Θανάσης Κουρλαμπάς, Άρης Γεροντάκης, Βασίλης Μήλιου, Άλκη Ζερβού, Παναγιώτης Τσακαλάκος, Μαρία Ζερβού

Διάρκεια: 85 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=7903MBZOR6k

[Η ταινία θα προβάλλεται μεταγλωττισμένη στα ελληνικά.]

Ψυχρή Καταδίωξη (Cold Pursuit)
του Χανς Πέτερ Μόλαντ

Καλώς ήρθατε στην πόλη Kehoe, η θερμοκρασία είναι 10 βαθμοί υπό το μηδέν και συνεχώς κατεβαίνει σε αυτό το γκλάμουρ χειμερινό θέρετρο στα Βραχώδη Όρη. Η τοπική Αστυνομία συνήθως δεν έχει δουλειά μέχρι την ημέρα που ο γιος του Νελς, ενός ταπεινού οδηγού εκχιονιστικού μηχανήματος του δήμου, δολοφονείται ύστερα από εντολή του “Viking”, του τοπικού Βαρόνου  των ναρκωτικών.

Οργισμένος και εξοπλισμένος με βαριά μηχανήματα, ο Νελς αποφασίζει να εξολοθρεύσει το καρτέλ ξεπαστρεύοντας ένα ένα τα μέλη του, αλλά το μόνο που γνωρίζει από φόνους είναι ό,τι έχει διαβάσει από αστυνομικά μυθιστορήματα. Καθώς τα πτώματα στοιβάζονται, ένας πόλεμος ξεσπά μεταξύ του Βαρόνου των ναρκωτικών “Viking” και του Αρχιμαφιόζου “White Bull” και οι πλαγιές της μικρής πόλης από ολόλευκες βάφονται κόκκινες.

Η ταινία αποτελεί ένα ελεύθερο remake του εξαιρετικού προ τετραετίας «Με Σειρά Εξαφάνισης» με τον Στέλαν Σκάρσγκααρντ), το οποίο σκηνοθέτησε ξανά ο Χανς Πέτερ Μόλαντ.

Το σενάριο βαδίζει παράλληλα με εκείνο της Νορβηγικής ταινίας διατηρώντας το μαύρο άλα Ταραντίνο χιούμορ, την αιματοβαμμένη βία και αλλάζοντας το πολιτικο-κοινωνικο-οικονομικό υπόβαθρο. Στη Νορβηγική εκδοχή η μια από τις συμμορίες είναι «αλλοδαποί» Λάπωνες, ενώ στην αμερικανική, είναι Ινδιάνοι προσκολλημένοι στις παραδόσεις τους. Ίδιος παραμένει και ο σχολιασμός της πολυτελούς ζωής των «λευκών», όπως και της αλαζονικής συμπεριφοράς του λευκού εμπόρου ναρκωτικών που ήταν και ο υπεύθυνος για το θάνατο του γιου του φιλήσυχου Νιλς.

Σκηνοθεσία: Χανς Πέτερ Μόλαντ (Reader Jury of the “Berliner Morgenpost” για το «En ganske snill mann» στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου το 2010)

Σενάριο: Φρανκ Μπάλντγουιν

Πρωταγωνιστούν: Λίαμ Νίσον (Κύπελλο Βόλπι Καλύτερου ηθοποιού για το «Μάικλ Κόλινς, ο επαναστάτης» το 1996), Τομ Μπέιτμαν, Τομ Τζάκσον, Εμι Ρόσουμ, Λόρα Ντερν (Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Β’ γυναικείου ρόλου σε σειρά, μίνι σειρά ή τηλεταινία για το «Big Little Lies» το 2018, Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α’ γυναικείου ρόλου σε μουσική ή κωμική σειρά για το «Enlightened» το 2012, Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Β’ γυναικείου ρόλου σε σειρά, μίνι σειρά ή τηλεταινία για το «Recount» το 2009, Χρυσή Σφαίρα Καλύτερου Α’ γυναικείου ρόλου σε μίνι σειρά ή τηλεταινία για το «Afterburn» το 1993, Μις Χρυσή Σφαίρα το 1982, Tribute to Independent Vision Award στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Sundance το 1999), Τζούλια Τζόουνς, Ντέιβιντ Ο’ Χάρα

Διάρκεια: 118 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=HqrwoesWLeE

Ο Χαρισματικός (The Prodigy)
του Νίκολας ΜακΚάρθι

Η Σάρα αρχίζει να πιστεύει πως ο γιος της Μάιλς κυριεύεται από υπερφυσικές ή ακόμα και σατανικές δυνάμεις. Ανησυχώντας για την ασφάλεια της οικογένειάς της, η Σάρα καλείται να διαλέξει ανάμεσα στο μητρικό ένστικτο που την προτρέπει να προστατεύσει τον Μάιλς και την απεγνωσμένη ανάγκη της να ανακαλύψει τι έχει φέρει στην επιφάνεια αυτή τη σκοτεινή του πλευρά.

Η Σάρα θα αναζητήσει τις απαντήσεις στο παρελθόν, σε μια άγρια διαδρομή όπου η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στην αντίληψη και την πραγματικότητα θα γίνει τρομακτικά θολή.

Μια από τις συνηθισμένες σεναριακές τροπές που υιοθετούν τα θρίλερ, για να αποδείξουν ίσως ότι μπορούν να γίνουν περισσότερο τρομαχτικά, είναι και αυτή των μικρών ανατριχιαστικών παιδιών με τα οποία θα προτιμούσες να μην μείνεις κλεισμένος σε κάποιο δωμάτιο. Είναι ένα τρικ το οποίο κάποιες φορές καταφέρνει να λειτουργήσει θετικά και να προσφέρει το απαραίτητο σασπένς και τρόμο στο θεατή. Τις περισσότερες φορές όμως κάτι τέτοιο απλά πέφτει στο κενό και μάλιστα κάνοντας ένα ακόμα πιο δυνατό κρότο.

Μια τέτοια ακριβώς περίπτωση είναι και αυτή η ταινία από το σκηνοθέτη Νίκολας ΜακΚάρθι, ο οποίος παίρνει το εγχειρίδιο των ταινιών τρόμου και προσπαθεί να τσεκάρει όσο το δυνατόν περισσότερα κουτάκια μπορεί προκειμένου να κάνει μια κλασικών αρχών ταινία θρίλερ. Και όχι αυτό δεν θα ήταν κακό αν τουλάχιστον κατάφερνε να χτίσει μια υποβλητική ατμόσφαιρα, ή έστω να είχε ένα σενάριο το οποίο θα έβγαζε κάποιο νόημα. Αντ’ αυτού ο ΜακΚάρθι παίρνει την κλασσική πλέον ιστορία για ένα σατανικό μικρό αγοράκι και τη γεμίζει με περισσότερα κλισέ από όσα ακόμα και η ίδια ταινία μπορεί να χειριστεί.

Σκηνοθεσία: Νίκολας ΜακΚάρθι

Σενάριο: Τζεφ Μπούλερ

Πρωταγωνιστούν: Τέιλορ Σίλινγκ, Τζάκσον Ρόμπερτ Σκοτ, Μπρίτανι Άλεν, Κολμ Φιόρε

Διάρκεια: 100 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=vQjHTP7nqa8

Μια Νύχτα στην Κόλαση
του Νίκου Κουρού

Μια βαριά κατάρα δέρνει ένα μικρό επαρχιακό χωριό. Κάθε πενήντα χρόνια, ένα τέρας εμφανίζεται και τρομοκρατεί τους κατοίκους του, σπέρνοντας τη συμφορά και τη διχόνοια μεταξύ τους. Ο άρχοντας του χωριού, ο Στασινός, ένας αδίστακτος και διεστραμμένος άνθρωπος, επωφελούμενος της κατάστασης αυτής, αφού κατάφερε και πήρε με ύπουλο τρόπο τα χωράφια των κατοίκων, τώρα τους έχει να δουλεύουν σαν σκλάβοι στην ίδια τους τη γη.

Εμπόδιο στα σχέδια του ο Αρτέμης, που επικαλούμενος το νόμο κράτησε την περιουσία του και την εκμεταλλεύεται ο ίδιος. Ο Στασινός θα προσπαθήσει πολλές φορές να τον εξουδετερώσει, ωστόσο ο Αρτέμης θα συνεχίσει να αντιστέκεται στις βρώμικες ίντριγκες που του στήνει ο Στασινός αλλά και θα αποφασίσει να διώξει το τέρας από το χωριό, με τη βοήθεια μιας γερόντισσας και ενός μισότρελου, μοναδικοί από τους εναπομείναντες που είχαν καταφέρει να διώξουν το τέρας όταν εκείνο είχε εμφανιστεί την προηγούμενη φορά, πενήντα χρόνια πριν.

Η ταινία που προετοιμαζόταν για δυόμισι περίπου χρόνια, τα γυρίσματα της οποίας πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα, την Κοζάνη και τη Σιάτιστα, είναι μια μηδενικού κόστους υπερπαραγωγή, καθώς για την ολοκλήρωση της συμμετείχαν πάνω από 220 συντελεστές, επαγγελματίες και ερασιτέχνες.

Στην περιοχή της Κοζάνης τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο Στέκι του Φιλοπρόοδου Συλλόγου Κοζάνης, στο κτήμα Κων/νου Τζημόπουλου, στο κτήμα της Τάσας Σιώμου, στο Μουσείο Τοπικής Ιστορίας Κοζάνης, αλλά και στο Λαογραφικό Μουσείο της Τατιάνας Ντέρου στη Σιάτιστα. Το τραγούδι των τίτλων ερμηνεύει η μεσόφωνος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Ελένη Βουδουράκη, σε μουσική Γιάννη Παπαδημητρίου και στίχους Κατερίνας Πολιτίδου.

Η ταινία θα ξεκινήσει τις εμπορικές προβολές της στο New Star Art Cinema της Πλατείας Αμερικής την Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου, παράλληλα με τη συμμετοχή της σε διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ, ενώ στην Κοζάνη θα προβληθεί στο σινεμά Ολύμπιον στα μέσα Μαρτίου. Τα έσοδα των προβολών της Κοζάνης θα διατεθούν σε κάποιον συμπολίτη μας που αδυνατεί να ανταπεξέλθει.

Σκηνοθεσία: Νίκος Κουρού

Σενάριο: Νίκος Κουρού

Πρωταγωνιστούν: Καίτη Φίνου, Αλίκη Παπαχελά, Σταμάτης Παγασαίος, Άννα Πορφύρη, Παναγιώτης Νάκος, Νίκος Κουρού, Γιώργος Κοντορίκος, Γιώργος Παφίλης, Δημήτρης Συνδουκάς, Κωνσταντίνος Ιωαννίδης, Άννα Κατσάνου-Μπούτνιοκ, Κώστας Καρανάτσιος

Διάρκεια: 82 λεπτά

Τρέιλερ: https://www.youtube.com/watch?v=8ID738oyJYc